top of page

Vid problem med TV´n...

  • gunnela
  • för 1 timme sedan
  • 1 min läsning

- Vid problem med utrustningen börja alltid med en omstart av hela utrustningen (dra ur alla sladdar till TV och router i 2 minuter).

- Om det inte hjälper kontakta alltid Sappas kundtjänst/support! Det är där ni får den bästa hjälpen/supporten eftersom Varaslättens Bredband ek. förening inte har egna tekniker och det är alltid det enklaste att kunden kontaktar Sappa direkt.

o Beskriv noga problemet för Sappa så att de kan göra en bedömning om ärendet kan åtgärdas direkt eller skickas vidare till deras serviceföretag, som i sin tur gör en analys om vilka åtgärder som behövs.

 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Västnytt finns nu på SVT 1 & 2

Sappa har lyssnat till önskemål och byter nu från Stockholmsnytt till Västnytt, gäller SVT. Från och med den 21/10 är Västnytt det förinställda nyhetsprogrammet i Sappa TV-Hub. Uppdateringen gick igen

 
 
Möte Sappa 5/10

Hej kära medlemmar! På söndag den 5/10 klockan 14 .00 – 17.00 kommer Sappa finnas på plats i Södralundby bygdegård för frågor och svar...

 
 
AKUT ärende i eftermiddag

Hej! Vi kommer behöva utföra ett akut planjobb på vår utrustning i Vedum, vilket kommer orsaka två kortare avbrott på bredbandstjänsten...

 
 

© 2025 Varaslättens bredband ek. förening

logo1b - vit text.png
  • Facebook
bottom of page